عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام عزیزانی که به وبلاگ من سر میزنید.امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد. در این وبلاگ هرگونه عکس ، جک ، دانستنی ها ، ضرب المثل ، چیستان ، چیستان های فکری و ... وجود دارد . با تشکر فراوان (سعید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان JOke--ChiSTan--DanEsTani Ha و آدرس joke-chistan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 591
بازدید ماه : 3226
بازدید کل : 163947
تعداد مطالب : 644
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آمار مطالب

:: کل مطالب : 644
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 39
:: بازدید هفته : 591
:: بازدید ماه : 3226
:: بازدید سال : 10789
:: بازدید کلی : 163947

RSS

Powered By
loxblog.Com

AxE - JOke - ChiSTan - DanEsTani Ha

هاست نامحدود رایگان , دامین com رایگان , ساب دامین نامحدود رایگان , VPS رایگان
دو شنبه 6 مرداد 1393 ساعت 1:53 | بازدید : 1741 | نوشته ‌شده به دست سعید | ( نظرات )

هاست نامحدود رایگان , دامین com رایگان , ساب دامین نامحدود رایگان , VPS رایگان

با عرض سلام خدمت دوستان و کاربران عزیز سایت سئو رنک تولز

چند وقت پیش به خاطر یکی از نرم افزار های افزایش بازدید سایت که نیاز به اینترنت با سرعت خیلی بالا داشت به فکر استفاده از VPS افتادم و خیلی وقت هم بود بخاطر پکیج نرم افزار های افزایش بازدید سایت تصمیم به تهیه یک هاست با پهنای باند بالا داشتم .

هاست نامحدود رایگان , دامین com رایگان , ساب دامین نامحدود رایگان , VPS رایگان

در حین جستجو در سایت های مطرح خارجی با یک سایت برخورد کردم که توجه منو به خودش جلب کرد . در اون سایت ادعا شده بود که دامین با هر پسوندی که بخواین (com , org , net , info) بصورت رایگان میدهد و همونطور که میدونید به پول ما قیمت هر کدوم از این دامین ها حدود 30 - 40 هزار تومن هست .

همچنین در این سایت ادعا شده بود که هاست نامحدود با پهنای باند نامحدود به همراه زیر دامنه نامحدود و نصب هر نوع برنامه و اسکریپت بصورت رایگان ارایه می شود .

همچنین ادعا کرده بود VPS با مشخصات (intel cor i3 - RAM 1G - HDD 50G - BandWide 200G ) با مدیریت سیستم رایگان و بصورت سیستم جدید ابری بصورت مادام العمر و رایگان ارایه میشود .

خیلی از این پیشنهادان رو هم بصورت ترکیبی ارایه داده بود مثل ارایه دامین و هاست نامحدود بصورت رایگان .

درقبال هر کدوم از این خدمات فقط تنها چیزی که از شما خواسته بود این بود که بین 9 تا 20 نفر رو بر حسب اینکه کدوم یکی از این خدمات رو انتخاب می کنید به سایت معرفی کنید .

من با یکی از همکاران در این باره مشورت  و اون تصمیم گرفت از شاگردانش به عنوان یک پروژه بخواد در این سایت ثبت نام کنن تا ببینیم به نتیجه می رسه و ادعا واقعی بوده یا سر کار گذاشتنمون . تا اینکه دیروز این دوست ما تماس گرفت و گفت 9 تا از شاگردانش از طریق لینکی که در موقع ثبت نام به عنوان لینک کاربری به این دوستمون داده بود ثبتنام کردن و اون درخواست VPS ای که به سایت داده بود تایید شده و بهش VPS دادن .

دیدم حالا که همه این موارد جز چیزهایی هست که اکثریت ما باهاشون سر و کار داریم و باید هر چند وقط یکبار یک هزینه سنگین بابتشون بدیم بد نیست از این خدمات استفاده کنیم و به دوستانمون هم خبر بدیم . از اون گذشته هر کدوم از ما بابت این همه وقتی که در اینترنت صرف میکنیم مطمعینا کلی دوست و رفیق در اینترنت داریم که میتونیم با دعوتشون به این سایت هم بهشون خیری برسونیم تا از این خدمات رایگان استفاده کنن هم خودمون از این طریق میتونیم از این خدمات استفاده کنیم .

از اون گذشته این کار میتونه برای افرادی که دوست و رفیق زیادی در اینترنت و محیط کار و زندگی و تحصیلشون دارن یا در گروه ها و سایت ها و شبکه های بزرگ اجتماعی فعالیت دارن تبدیل به یک منبع درامد خوب بشه براشون و از طریق بالا رفتن تعداد افراد معرفی شده از سمتشون به اون سایت چندین هاست و دامین و VPS رایگان بدس میارن و میتونن با قیمت خوب به دیگران ارایه بدهند .

برای خواندن بقیه مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید...

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...